Moto Guzzi 1100 California

Deze gegevens komen van een folder toegezonden door Jan van Londen.

TECHNISCHE GEGEVENS CALIFORNIA 1100* EN CALIFORNIA 1100 INJECTIE

Motor tweecilinder 90° in V-vorm, luchtgekoeld

Cilinderinhoud 1064 cm\ Nigusil cilinders

Boring x slag 92 x 80 mm

Prestaties     55Kw/75Pk bij 6400 t.p.m., 1100* : 91 Nm/9,3Kgm bij 5000 t.p.m., 1100 i : 95,1 Nm/9,7 Kgm bij 5000 t.p.m.

Inlaatsysteem 1100* : twee Dell'Orto carburateurs PHF 36 mm, 1100 i : injectiegestuurd

Ontsteking 1100* : digitaal electronisch Marelli Digiplex, 1100 i : digitaal electronisch Weber

Koppeling droge koppeling met twee platen

Compressieverhouding 9,5 : l

Startwijze electrisch

Smering d.m.v. tandwielpomp

Overbrenging primair d.m.v. tandwielen, secundair door cardan

Versnellingsbak 5 versnellingen

Frame wiegrrame

Vering telescopische voorvork met instelbare demping, stereo achterdemping met instelbare demping

Electrisch systeem 12 Volt. Dynamo 14V-25A. Accu 30Ah

Remsysteem integraal remsysteem, waarbij de linker voorremschijf en achterremschijf door het voetpedaal bediend worden, dubbele schijfrem voor: Ø 300 mm, enkele schijfrem achter: Ø 270 mm, alle schijven zijn zwevend

Wielen gespaakte wielen met aluminium velgen

Banden voor 110/90 VB 18, achter 140/80 VB 17

Dashboard kilometerteller, dagteller, toerenteller en diverse verklikkerlampjes

Tankinhoud 18,5 liter

Verbruik 1100* : 5,4 liter/100 km (Norme Cune), 1100 i : 5,0 liter/100 km (Norme Cune)

Ledig gewicht 1100* : 245 kilogram, 1100 i : 240 kilogram

Max. snelheid (zonder accessoires) 1100* : 190 km/uur, 1100 i: 200 km/uur

* = Carburateur versie

Rijtest uit 'MOTO 73' 14-04-1994